۲۴ ساعت از پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران نگذشته بود که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور برای چندمین بار پیاپی اعلام کرد تمایلی به حفظ تیم تبریزی ندارد و آماده واگذاری این تیم است.

بار دیگر زنوزی و خریدهای کهکشانی/ هشدار! تراکتور مشغول کار است

به گزارش قدس آنلاین،این موضوع سبب شد اغلب هواداران باشگاه بیش از پیش خواستار سلب مالکیت این تیم از مالک جنجالی باشند که در همین زمینه نشست‌های پرشمار مسئولان استانی با مالک تراکتور برگزار شد اما در نهایت با وجود صدور اطلاعیه‌های بسیار برای واگذاری باشگاه، خریداری برای تراکتور پیدا نشد و زنوزی در جای خود باقی ماند. البته این باشگاه اطلاعیه‌ای مبنی بر واگذاری امور، اختیارات و هزینه‌های تراکتور به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی منتشر کرد، اما به نظر می‌رسد همچنان کسی که بر روند اتفاقات باشگاه نظارت می‌کند، محمدرضا زنوزی است. با این حال تراکتور تا اینجای فصل نقل و انتقالات یکی از فعال‌ترین تیم‌ها بوده و با خرید چندین ستاره نام آشنای فوتبال ایران، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تیم تراکتور با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی قرارداد بسته و بدین ترتیب پس از نشستن روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان، لیگ برتر بار دیگر شاهد حضور این مرد کروات در فوتبال ایران خواهد بود. علاوه بر این، آن‌ها تاکنون با جذب علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر توانسته‌اند سه ستاره از مؤثرترین بازیکنان ترکیب تیم پرسپولیس را به تبریز بیاورند. همچنین مهند علی، مهاجم بیست‌وچهارساله و گلزن عراقی به صورت قطعی از باشگاه الشرطه به تراکتور پیوسته است؛ بازیکنی که در ۴۸ بازی برای تیم ملی عراق، ۲۰ گل به ثمر رسانده و احتمالاً رقیب جدی گلزن‌های لیگ برتر ایران خواهد بود. محمد نادری و مهدی هاشم نژاد نیز بازیکنی هستند که قراردادشان را با تراکتور تمدید کرده‌اند.

با همه این‌ها باید منتظر ماند و دید عملکرد این بازیکنان در فصل پیش رو لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های آسیایی چگونه خواهد بود. البته بر اساس شنیده‌ها، کار باشگاه تراکتور در نقل و انتقالات به پایان نرسیده و در روزهای آینده چند بازیکن دیگر نیز به جمع شاگردان اسکوچیچ اضافه خواهند شد.

*متین نجفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.